! si meg: er ikke jobben din å svare på poster og hjelpe (ikke disse andre!) for du er ikke serlig god! selv om det ikke skader meg så er det NeeeSten like før jeg s.pp.r deg men siden det står at du er 15 så gidder jeg ikke for foreldra dine blir sikkert sure, så må du betale en haug med penger og det vil du vel ikke? jeg kan sende et brev til dine foreldere(i know your address) BUT i dont b... m.g dette er min siste post, herved vil jeg ikke besøke dette forumet mere. dere hvet ikke hva dere går glipp av så synd for dere! gid ja gravenslub drajoa, din Man. ha en bedere tid!
Snakker du til meg nå? For hvis du gjør det, så har du nok misforstått litt. Jeg er bare et vanlig medlem på dette forumet, og jeg har ikke noe jobb her i det hele tatt. Hvorfor tror du det? Har du sett noe sted at jeg er admin eller mod her? Tviler på det. Så det hjelper nok ikke så mye og komme til meg for å klage på forumet, selv om jeg selv også synes søkefunksjonen ikke er så bra. Truer du meg? Truer du en 15 år gammel gutt? Skaff deg et liv a.. Hvis du absolutt vil leke mafia, så gjør det litt bedre a. Du kan sende så mye brev du bare vil, men du vil ikke bli tatt på alvor før du lærer deg å skrive. Du kan ikke gjøre en dritt uansett. Tenk litt på det du. Du skriver jo som en barneskole-elev. Og en ting til: Du vet at du kan bli utvist fra dette forumet nå? Hvis jeg tar meg bryet med å sende en PM til en mod her, så er det nok til å få deg utvist. Men siden du likevel ikke skal besøke dette forumet mer, så er det vel ikke noe vits i at jeg gjør det, eller hva? Byebye.. Tipper du kommer til å ta en titt innom dette forumet allikevel, for å se om noen har svart på innlegget ditt. Ha en bedre tid du og PS: Tviler på at vi går glipp av så mye. Du har ikke noe positivt å tilføre dette forumet uansett.