trenger sykt medhjelp!!!!!

Discussion in 'Norsk' started by LineTrickMaster, Mar 26, 2008.

1. LineTrickMaster

LineTrickMaster New Member

er det murlig å få sent counter strike/andre ting i mellom ipod kabelen som er kobla til ipoden

Please Register or Log in to view images

går det fort med SSH(sende counterstrike!!!)

2. tvetinho

tvetinho New Member

Nei, skjerp deg a lillegutt.. Dette er den andre tråden din hvor du spør om det samme. Kan du ikke sjekke den første tråden din før du starter en ny?

Skjønner uansett ikke hva du skal med counter-strike på ipoden. Det er bare en mod av doom eller noe, som ikke er spesielt bra. Det er ikke online, og kontrollene sux.
  3. LineTrickMaster

ey!

dette er ikke det samme spørsmålet som jeg stilte først!!! Denne gangen spurte jem om TILKOBLING. (er du dom eller???)
  4. tvetinho

tvetinho New Member

Du kødder med meg nå, ikke sant? ^Det (over her) var det du skrev i den første tråden din. Du synes kanskje ikke det ligner med det du spør om i denne tråden?

Først sa du at du vil laste ned CS til touchen, men du vet ikke hva SSH er. (Så tydeligvis vet du at det går ann å laste ned CS til touchen.)
    I denne tråden spør du om det er mulig å laste ned CS til touchen, så nå vet du ikke om det går? Schizofren?

Og ja, det går ann å sende musikk til Touchen gjennom USB kabelen så da går det vel ann å sende en mod av doom gjennom der? Eller du hadde kanskje tenkt til å sende CS fra PC'n din til touchen uten noen som helst tilkobling mellom PC og Touch?

Ikke ta det personlig, men synes bare dette blir litt dumt. Det er ikke nødvendig å starte en ny tråd når det er en annen tråd som handler om akkurat det samme. Gjør litt research først!

Tja.. Om jeg er "dom" er ikke så lett for meg å si. Jeg gjør det bra på skolen (synes jeg da

), men det er mye som jeg ikke kan så du kan godt kalle meg "dom" hvis du vil. Jeg tar meg ikke så ille nær av hva en 10'åring sier og mener.
    ------------------------------------------

For å svare på det egentlig spørsmålet her: Ja, det går ann å sende CS til touchen via SSH, forutsatt at du har kobla touchen til PC'n. Om det går fort eller ikke avhenger av om filen er stor eller liten, men jeg synes det går ganske fort.

Ok?
  5. LineTrickMaster

2 ting!

OK SSH er en bakdør imellom kabelen(som jeg forstår det!)

Er du lame? eller "dævv"

Jeg har funnet ut at det går an MANUELT NOOB!
    Den eneste hjelpen du ga meg var SSH,ok?ellers er du Crap(sry oppgrade deg selv!)
    Jeg spurte om det gikk an å sende den manuelt og du forstår det ikke!?(latterlig!) GÅR DET AN?
    SÅ spurte jeg om det går fort med SSH også, med du svarer ikke, så synd!

Vist det står at jeg er 10 år så er det greit for jeg gjir ALDRI informasjon om meg selv!!
    Er faktisk MYE eldere og proff på all elektronikk(ipod er det nyeste prosjektet mitt)

jeg tror faktisk at jeg kan forbedere ipoden men det vil jeg ikke publisere på internett, bare i heimen.

gid ja gravenslub drajoa, din Man.

ha en bedere dag.
  6. fatpuddin

fatpuddin New Member

tipper 15 år
  7. LineTrickMaster

8. tvetinho

tvetinho New Member

Hahahahahaha! *lættis* Ja, klart det! Hahah..
  9. fatpuddin

fatpuddin New Member

Hehe, sorry da LineTrickMaster. Men tror nok alle er enig med meg at det er du som driter deg ut her i posten

Ta heller å søk litt her i forume så finner du med engang hva du leter etter
  10. LineTrickMaster

!

dette forume suger! dårlig behandling, dårlige folk som gir behandling, feilaktig info m.m!

jeg driter meg ikke ut når jeg sier at jeg kan forbedere ipoden,s programvare(det er jo det jeg driver med,oppdaterer programvare!)
    i denne samenheng vil jeg oppdatere spillefunksjonen(all den crapen man får her,må jeg prøve og fikse litt på selv såklart!)

for ikkeånevne den JÆVLIGE søkemotoren dere har, den driter seg hardt ut! neida, kunne ikke tenke dere å ha en som er easy + advanced?, neida dere er for trange!

nei dette forumet suger, jeg tror ikke jeg kan tjene noe her i det heletatt (untat programvaren)

lær av deres feil (håper da det!) så "ses" vi etter sommerferien da.

håper forumet har fåt en lift da!

gid ja gravenslub drajoa, din Man.

ha noen bedere måneder hilsen M.S.M

Share This Page