South Park Imaginationland

Discussion in 'iTunes App Store Games & Apps' started by epnfatbdy, Jul 16, 2008.

  1. epnfatbdy

    epnfatbdy New Member

    Joined:
    Feb 20, 2008
    Messages:
    139
    Likes Received:
    0
    Device:
    iPhone 3G (Black)
    Is South Park Imaginationland any good. The reviewers on iTunes said it was decent, but too short for the $9.99. So, normally I would wait until the developer lowers the price, but knowing that its Comedy Central and they probably don't give a damn wether or not this game sells, I'm not expecting a price drop. I'm a South Park fan, but am torn between grabbing this game or the combo of Putt Putt and 300 Bowl for the remainder of my money...PLEASE HELP!!!
  2. Hiratai

    Hiratai Banned

    Joined:
    Dec 2, 2007
    Messages:
    2,421
    Likes Received:
    42
    Device:
    iPhone 4 (Black)
    No it sucks.
  3. exit1010

    exit1010 Well-Known Member

    Joined:
    Dec 30, 2007
    Messages:
    4,812
    Likes Received:
    48
    Device:
    4G iPod touch
    the title sound bad too...
  4. 6ironmaiden9

    6ironmaiden9 New Member

    Joined:
    Sep 29, 2007
    Messages:
    241
    Likes Received:
    2
    The title is a title of one of there best episodes of south park

    Please Register or Log in to view images

  5. kurtisboyd

    kurtisboyd Member

    Joined:
    Oct 20, 2007
    Messages:
    610
    Likes Received:
    7
    Device:
    iPhone 4 (Black)
    Yeah, I loved those episodes.
  6. Ryan

    Ryan Well-Known Member

    Joined:
    Jan 19, 2008
    Messages:
    4,129
    Likes Received:
    28
    Device:
    Nexus 4
    rofl "terrorists are destroying our imagination" "wait is that half man half pig half bear?" *head gets pulled off* "no i think its more half man half pig bear"

    i love that episode. Shame the game sucks...
  7. justinede

    justinede Member

    Joined:
    Dec 24, 2007
    Messages:
    843
    Likes Received:
    1
    Device:
    iPhone 3GS (Black)
    yup the best american made "cartoon". lol
  8. Hiratai

    Hiratai Banned

    Joined:
    Dec 2, 2007
    Messages:
    2,421
    Likes Received:
    42
    Device:
    iPhone 4 (Black)
    *sigh*

    It was made in Canada.
  9. GTX1

    GTX1 New Member

    Joined:
    Jan 1, 2008
    Messages:
    243
    Likes Received:
    4
    Device:
    iPod touch
    Lmao. Classic, just like my canadian family.

    Please Register or Log in to view images

  10. Tatsu

    Tatsu New Member

    Joined:
    Nov 6, 2007
    Messages:
    363
    Likes Received:
    0
    Device:
    iPod touch
    haha really? I never knew that why are they always poking fun at canadians?

Share This Page