Reacties omgeving

Discussion in 'Nederlands' started by evilmarc, Oct 19, 2007.

1. evilmarc

evilmarc New Member

Hoe hebben mensen in jouw omgeving gereageerd op je nieuwe mooie iPod touch?

Mijn broertje vind mijn iPod Touch helemaal geweldig maar hij mag er van mij niet aanzitten dus dat is voor mij helemaal fantastisch. Mijn vrienden waren allemaal ook al aan het vechten wie er als eerste mocht spelen xD Mijn moeder verbaast zich er nog steeds over dat je kan internetten op zo'n klein apparaatje en mijn vader zit er altijd stiekem mee te spelen als ik bij hun ben. Amusant om te zien hoe hij er wel elke dag mee zit te spelen maar hij niet wil toegeven dat hij de Touch stiekem super leuk vind.
  2. rambo6

rambo6 New Member

Haha Ja mooi ding enzo,,Vind hem zelf natuurlijk ook HELEMAAL geweldig !

Ik heb de 8 GB gekocht , en hij is al Gejailbreaked met Iphone Apps eropzitten en nog wat andere dingen .. en die van jou ?
  3. Bennoo

Bennoo New Member

Hmm, of ze hebben gereageerd? Jaa

Please Register or Log in to view images

Ookal heb ik hem nog niet

Dus dat is een mooi begin toch?
  4. rambo6

rambo6 New Member

Ja zekers

5. evilmarc

evilmarc New Member

Tuurlijk is hij gejailbreaked

Gisteren m'n oom even mee laten spelen, hij zat te twijfelen of hij een iphone ging kopen als die hier uitkomt maar nu weet hij zeker dat hij er een gaat kopen.
  6. Criminal.Sausage

Criminal.Sausage New Member

Device:
    iPod touch
    Er komen echt veel mensen op me af: "Hey Eric, mag ik er eff mee spelen?"
    van minstens de helft heb ik zoiets van WTF? ken ik jou?
    mn vader is helemaal gefascineerd en mn moeder zit constant met google maps te klooien

Door mij gaan 2 anderen ook een Touch halen

7. grimmed

grimmed New Member

Hehe, ik kon niet wachten tot ik en mocht! kopen, want ik zat midden in een toetsweek van school waardoor mijn gedachtes dan naar mijn ipod touch ging ipv school. Naja, eindelijk had ik hem dan, en met pijn in mijn hart moest Dixons (waar ik heb kocht) het folie eraf halen om te kijken of hij erin zat -.-" Al met al en boven boven wonder zat hij erin en meteen thuis aangesloten op de computer. Na 1 uurtje meteen gejailbreaked en leuke apps installed.
    Ik heb trouwens de 16 Gig versie gekocht. Ik wilde eigenlijk de 8 gig kopen, maar toen ik mijn totaal saldo op mijn bank zag staan dacht ik dat een 16 gig dan niet zo veel meer kon bommen

Mijn broertje vindt het een helemaal te gek ding, en dat het schermpje zo aanraakgevoeliger was dan verwacht vond ik ook zekers tof. Mijn ouders zijn niet egt gadget freaks dus daarmee was het showen snel afgelopen. (mijn moeder vondt em te duur

) Mijn vrienden vinden hem te gek, en bij mij in de buurt kan je wel in elke straat ff snel internetje meeliften.

Al met al, en tegeak ding. En ik zou als ik jouw oom was (Evilmarc) toch maar even 2× nadenken. Als hij al een goede mobiel heeft, zou ik geen iphone kopen. Towiezo minder geheugen -.-" (16 is eigenlijk al weinig) en veel geld (d8 3-400 dollar om een te kopen en dan 55-60 dollar voor abbo. Simlock vrij maken is leuk allemaal, als je iig geen abbo erbij neemt; Iphone wordt dan nog duurder (5-600 dollar))

Maar mensen, de groeten, Grimmed.
  8. atticus182

atticus182 New Member

ja je ziet sommige mensen wel kijken van woooow die wil ik ook

maarja zou ik ook doen als ik er geen een had

ik hou van mijn ipod touch

die ik gewonnen heb met een spelletje ^^
  9. evilmarc

evilmarc New Member

Gewonnen? :O
  10. stekkerbox

stekkerbox New Member

iedereen die ik ken heeft eerst een: '' wtf is dat '' gevolgd door een '' dat kan nooit '' reactie (als ik ze vertel over de apps) en uiteindelijk een '' dat is heel vet hoe duur koste die en waar kan je hem kopen? ''

Share This Page