Probleem: video`s van itunes naar ipod transferren.

Discussion in 'Nederlands' started by Arthur-vL, Oct 21, 2009.

1. Arthur-vL

Arthur-vL New Member

Device:
    iPod touch
    Hi All,

Heb een klein probleempje met het zetten van mijn video`s naar de touch. Heb al een keer eerder (tijd terug) video omgezet met behulp van videora ipod converter. Nu na een lange tijd weer, alleen krijg ik het niet voor elkaar! Ik heb volgens mij een 1st G 8 Gig, heb geconverteerd voor beide, dus ook voor 2nd G maar beide werken niet! Kan iemand mij helpen dit op te lossen?! Ik snap het niet meer! Hier de screenshots, hij staat ook in mijn itunes maar ik mag hem niet erheen slepen:

Check het verbodsbordje!

Please Register or Log in to view images

Ik hoop dat iemand het juiste antwoord kan geven! Mocht 1 van de foto`s te groot zijn, dan maak ik ze de volgende als url.

Groetjes Arthur
  2. ferryn

ferryn New Member

Device:
    2G iPod touch
    Klik op je Ipod naam, dus 'Ipod van ......'
    Dan kom je in een nieuwe pagina en onder staan ergens 3 vakjes en een daarvan staat 'Muziek en video's handmatig beheren', of iets in die richting(kan nu zelf niet kijken), en vink dit aan, en dan kun je hem er wel inslepen.
  3. Arthur-vL

Arthur-vL New Member

Device:
    iPod touch
    Hi Ferryn!

Ik heb dit bij meerdere forum`s uitstaan en dit is het juiste antwoord! Waar een schijnbaar makkelijk programma moeijlijk in kan zijn zeg! Ik vinkte het aan en dat was het, het werkte meteen! Ontzettend bedankt!

Groetjes Arthur

Share This Page