Nya 1.1.3

Discussion in 'Svenska' started by vaensterhaent, Jan 16, 2008.

1. vaensterhaent

vaensterhaent New Member

Hej

Please Register or Log in to view images

Min touch kommer imorgon eftermiddag! Då ska jag leka med den

Please Register or Log in to view images

Men nu undrar jag, jag har ju hört att 1.1.3 finns ute nu. vad vad det som följde med? maps o mail eller? kommer man se installer på touchen sen? läste i nån tråd på engelska, att det skulle komma om nån vecka? Så nu undrar jag, ska jag JailBreaka den, eller ska jag vänta tills installer kommer på 1.1.3 ?

MVH/ Andreas
  2. CokeOne

CokeOne New Member

alltså, uppgraderingen är bara lite buggfixar och sånt. jag rekomenderar dig att nedgradera till 1.1.1 och jailbreaka den (surfa bara in på jailbreakme.com och tanka appsnapp)

När du har din jailbreakade 1.1.1a så kan du installera iphone-appsen, google earth, mail och sånt.
  3. MusicPz

MusicPz New Member

sent svar

Du får nog din touch med 1.1.3. Men mail appet och de Andra kommer Inte vara med , och definitivt Inte installer. Apple släpper SDK nu I slutet av februari, alltså så kommer apple börja släppa apps typ då. Apple kommer inte använda installer Utan iTunes för att installera appen tror jag. Om du ska jailbreaka ipoden så måste du downgrada den först för de kommer inte släppa jailbreaken för 1.1.3. Förrens apple släppt SDKn. Själv har jag 1.1.3. och har dessutom betalat för app packet så själv tänker jag vänta.

Share This Page