moocow music request...

Discussion in 'Application Ideas' started by emikxone, Jun 19, 2008.

  1. emikxone

    emikxone New Member

    Joined:
    Nov 8, 2007
    Messages:
    21
    Likes Received:
    0
    i just restored my ipod on mistake.....band is gone....my music is gone....i am a very sad camper right now....anyhow...since the creator of moo cow music band gave permission for people to send zips of the program through email would anyone be nice enough to send me moo cow music band and drummer please....i will be forever grateful of you and i will possibly make a shrine of you so i can bow down and pray to it everyday...i promise...lol pretty freakin please...

    Please Register or Log in to view images

  2. tian_kr

    tian_kr New Member

    Joined:
    Mar 26, 2008
    Messages:
    935
    Likes Received:
    6
    couldnt upload the instruments

    Attached Files:

  3. emikxone

    emikxone New Member

    Joined:
    Nov 8, 2007
    Messages:
    21
    Likes Received:
    0
    dude....i really really appreciate this....if it's not too much trouble can you hook it up with drummer as well...if you have it that is...and i'm gonna get to work on my tian_kr shrine...lol...
  4. isai10

    isai10 New Member

    Joined:
    Jun 24, 2008
    Messages:
    80
    Likes Received:
    0
    yeah i know i am stuped and noob but how do u put this on ur ipod is cuz i dont have one but maybe tommorow ill buy it and are the instruments in the installer? can someone give me all the instruments and tell me how to put it in the ipod?
  5. ricardofelix95

    ricardofelix95 Banned

    Joined:
    Mar 16, 2008
    Messages:
    2,702
    Likes Received:
    4
    use iappcat.com
    for the repo for Band
  6. isai10

    isai10 New Member

    Joined:
    Jun 24, 2008
    Messages:
    80
    Likes Received:
    0
    and the instruments? do i go there in the ipod or the pc?
  7. luthfudeen

    luthfudeen New Member

    Joined:
    Jul 13, 2008
    Messages:
    1
    Likes Received:
    0
    iappcat.com is so cool! I just downloaded BAND. The instrument packs are already there in the other sources! THX MAN!

Share This Page