LMFAO @ waiting for new ipod touch

Discussion in 'iPod touch' started by pooffck, Sep 9, 2009.

  1. pooffck

    pooffck Member

    Joined:
    Sep 24, 2008
    Messages:
    267
    Likes Received:
    1
    Device:
    iPhone 4S (White)
    hahahahahahaha no camera or compass or microphone anything that was ruomored =))! hahahahaha ohh i am glad i am a iphone 3gs guy!

    Please Register or Log in to view images

  2. elamre

    elamre Member

    Joined:
    Feb 2, 2009
    Messages:
    551
    Likes Received:
    11
    Device:
    4G iPod touch
    LOL indeed, glad that i didnt sell my ipod

    Please Register or Log in to view images

  3. Just_For_Now

    Just_For_Now Active Member

    Joined:
    Mar 21, 2009
    Messages:
    1,898
    Likes Received:
    1
    Device:
    4G iPod touch
    Im with you buddy! Roflmfao
  4. ShizerMonkey

    ShizerMonkey Banned

    Joined:
    Feb 13, 2009
    Messages:
    1,741
    Likes Received:
    0
    Device:
    iPad
    Well I think my "Theres Not going to be a new touch" paid off. I wrote that on every thread to do with the new touch !!
  5. pooffck

    pooffck Member

    Joined:
    Sep 24, 2008
    Messages:
    267
    Likes Received:
    1
    Device:
    iPhone 4S (White)
    God, i bet all those rumors where setup by apple themselfs to get u all to sell ur ipod touches 2nd gen and laugh at u =))
  6. SumDaii

    SumDaii Active Member

    Joined:
    Nov 17, 2008
    Messages:
    6,297
    Likes Received:
    0
    Device:
    iPod touch
    LOL yeah. I'm gonna get the nano next week now.. xD
  7. andybno2

    andybno2 New Member

    Joined:
    Mar 25, 2009
    Messages:
    469
    Likes Received:
    0
    Device:
    iPhone 3G (Black)
    I'm with OP hahaha to all you posters saying it was confirmed it was going to have this that and the other

    Please Register or Log in to view images

    glad I decided to get a second hand iPhone 3G

    Please Register or Log in to view images

  8. Mac2Crack

    Mac2Crack Member

    Joined:
    Feb 15, 2009
    Messages:
    68
    Likes Received:
    3
    Device:
    iPhone 4S (Black)
    Speed bump though.
  9. SuperNova

    SuperNova Banned

    Joined:
    Jul 10, 2009
    Messages:
    320
    Likes Received:
    0
    Device:
    2G iPod touch
    this makes me like the happiest of happiest.
    to all you fools who told me i am a noob when i said there will be no camera or the camera will be crap... HAHA.

    i love you ipod touch 2G lol
  10. elamre

    elamre Member

    Joined:
    Feb 2, 2009
    Messages:
    551
    Likes Received:
    11
    Device:
    4G iPod touch
    but what about the covers for itouch 3g? :')

Share This Page