Jailbreaking My 2G Touch

Discussion in 'iPod touch 2G Jailbreak: redsn0w, 24kpwn, etc.' started by PR0BLEMZ, Jun 30, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. PR0BLEMZ

    PR0BLEMZ New Member

    Joined:
    Jun 19, 2009
    Messages:
    59
    Likes Received:
    0
    Well I just got my Touch not to long ago, maybe 2 weeks ago. And Im thinking of Jailbreaking it now. My questions is, once I jailbreak it, it losses its warranty right ? So what if I restored my Ipod back to its default factory settings and such. Will my warranty still be gone, or they wont know at all ?

    Just wondering because I dont want to jailbreak and lose my warranty that I paid extra for lol. If I can restore my Ipod if its broken and use the warranty, that would be great.
    Please let me know.

    Thanks.
  2. ihacktouchz

    ihacktouchz New Member

    Joined:
    May 21, 2009
    Messages:
    46
    Likes Received:
    0
    Device:
    iPhone 3G (Black)
    It doesnt void the warranty all you gotta do is put it in DFU and restore
  3. LssThanThree

    LssThanThree Active Member

    Joined:
    Jan 21, 2009
    Messages:
    1,943
    Likes Received:
    3
    Device:
    iPhone 5 (Black)
    Yeah just restore your iPod and they won't ever know you jailbroke.
  4. PR0BLEMZ

    PR0BLEMZ New Member

    Joined:
    Jun 19, 2009
    Messages:
    59
    Likes Received:
    0
    Thanks guys. Whats DFU btw ? And which Jailbroken program do you prefer I should use?
  5. PurpleRa1n

    PurpleRa1n Banned

    Joined:
    Jun 28, 2009
    Messages:
    149
    Likes Received:
    0
    Device:
    iPod touch
    try redsn0w it's not too bad just make sure u have a copy of 3.0 firmware saved somewhere within ur computer

    ((Device Firmware Update/Upgrade))
  6. PR0BLEMZ

    PR0BLEMZ New Member

    Joined:
    Jun 19, 2009
    Messages:
    59
    Likes Received:
    0
    • Illegal/piracy-related discussions
    alright thanks. Going to do some research on how to do this now lol..
    ------------------double post merged------------------
    Thanks guys. Just finished jailbreaking my ipod touch to redsn0w 0.7.2 with 3.0 firmware

    Please Register or Log in to view images



    Now my last question. Where do I download the paid apps/games now for free ?
  7. prankster163

    prankster163 New Member

    Joined:
    May 20, 2009
    Messages:
    54
    Likes Received:
    0
    Device:
    2G iPod touch
    • Illegal/piracy-related discussions
    You get them in a application you get after jailbreaking called "Cydia" thats bascially the installer for all your apps and games. Its kinda like the apps store.

    You can use [PIRACY]us for the games but I don't think ITF would like me talking about it :-/ Cydia has some games btw.
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page