Ipod touch uit herstelmodus halen

Discussion in 'Nederlands' started by axe2007, Dec 4, 2009.

1. axe2007

axe2007 New Member

Device:
    2G iPod touch
    Hallo allemaal,

gisteravond leuk spelletje aan het spelen op mijn ipod touch. Schiet hij op de herstel modus (recovery mode)

Please Register or Log in to view images

Het probleem lijkt logisch -> aansluiten op itunes en herstellen, nu is mijn computer kapot (harde schijf) en dus ook itunes weg. Nu heb ik hem aangesloten op een andere computer met itunes geeft hij aan: "Kan geen verbinding maken met de ipod in herstel modus omdat hij met een toegangscode beveiligd is, voer deze in en probeer het opnieuw. Nu is er nog een probleem, ik kan mijn code niet intypen omdat ik het scherm niet weg krijg. Iemand een oplossing? Ik gebruik men ipod overal voor dus alsjeblieft......
  2. iTouchMe2

iTouchMe2 New Member

Device:
    3G iPod touch
    Hoi,

Daar ben ik dus ook heel benieuwd naar, want ik heb sinds gisteren hetzelfde probleem.
    ------------------double post merged------------------
    Ik heb iTunes van mijn laptop gehaald en opnieuw geinstalleerd. iTunes herkende mijn iTouch direct en heeft nu de reserve kopie teruggezet.
    Werkt weer als een zonnetje.
  3. Ingie

Ingie New Member

Device:
    3G iPod touch
    Hallo,

Ik heb zojuist een ipod touch gekocht en toen ik hem aanzette zag ik ook die beeld. Ik heb de instucties uit het boekje gevolgd dus Itunes gedownload en verder kom ik niet. Is mijn Ipod nu gewoon leeg? Of doe ik iets verkeerd. Als ik de ipod aansluit aan de pc zegt ie iets van download itunes op nieuw ofzo. HELP!!!!!

Groet Inge

Share This Page