iPod touch op groter scherm?

Discussion in 'Nederlands' started by HansNed, Jun 24, 2008.

1. HansNed

HansNed New Member

Ik en erg tevreden over mijn iPod Touch en kan er dus mee brouwsen en mailen.
    Zeker in de vakantie erg handig als je kamer een wireless verbinding heeft.

Op den duur is het schermpje toch wel klein en ik dacht dat het handig zou zijn als mijn iPod op een losse DVD speler kon aansluiten, het viel me op dat er exemplaren zijn die ook over een USB ingang beschikken. Met het juiste programmatje zou dat dan wellicht met de bijbehorende datakabel die normaal naar de PC gaat moeten kunnen lukken.

Weet iemand of zo iets dergelijkes werkt en waar dit programma zou zijn te vinden?

Zeer veel dank voor eventueel meedenken,

Met vriendelijke groet,

Hans
  2. donny007

donny007 New Member

Je kunt je ipod op je tv aansluiten met een component cable en dan je films/fotos op de tv bekijken maar NIET het internet/andere programmas
  3. BemmerKid

BemmerKid Member

Device:
    4G iPod touch
    maar de scherm van de touch 3.5", voor mij is dat veel beter dan 2.5" of 2". als je op het home pagina van deze website kijkt, en beneden gaat naar "more strories" of iets, is er iets om en gehackt a/v cable for het iPhone ent iPot. kijk daar maar eens.
  4. KANi.

KANi. New Member

Je hebt een a/v kabeltje nodig. Kan je overal bestellen.
    Maar wat jammer daaraan is, is dat niet alles gewoon geconvert word naar het beeld.. je kan kiezen: Speel film af op groot beeld. bijvoorbeeld.

Share This Page