ipod touch in amerika kopen

Discussion in 'Nederlands' started by tandpasta, Sep 12, 2009.

1. tandpasta

tandpasta New Member

Device:
    2G iPod touch
    hallo

kan je de ipod touch ook via de apple site van amerika kopen? dat scheelt heel wat euries
  2. ~raF

~raF Member

Device:
    2G iPod touch
    misschien beter als ik dit even vertaal.

He asks if it would be possible to buy an iPod from the american apple site, because it would be cheaper.
  3. Ruud91

Ruud91 Member

Device:
    iPhone 4 (Black)
    ik weet het niet zeker maar ik geloof dat het wel kan, je moet maar even kijken op de site of ze ook verzenden naar het buitenland, ik dacht dat een maatje van mij hetzelfde had gedaan.
  4. rickerd

rickerd New Member

Volgensmij kan het technisch gezien wel. Bij veel elektronische apparaten moet je er rekening mee houden dat de stroomvoorziening in Amerika anders geregeld is. Aangezien de iPod touch via de USB poort wordt opgeladen heb je hier geen last van. Ik weet niet precies hoe het zit met de garantie maar ik heb een iPod touch uit Nederland met een garantie uitbreiding uit Amerika (dat scheelt ook veel geld via e-bay). Maar waarschijnlijk kan jeop de Amerikaanse Apple site niet aangeven dat je de iPod naar Nederland wil verzenden. Overigens kun je in Nederland de iPod touch ook aanzienlijk goedkoper krijgen. In deze ipod touch prijsvergelijker is de 32gb iPod touch voor 247 euro te vinden.

Share This Page