iPod being seen as a Camera

Discussion in 'iPod touch' started by dietztho000, May 3, 2008.

  1. dietztho000

    dietztho000 Member

    Joined:
    Jan 26, 2008
    Messages:
    566
    Likes Received:
    17
    Device:
    3G iPod touch
    OK, so i just restored thanks to someone in Mexico xD which i love him so much xD

    But now when i connect my ipod via My computer, it is seen as a camera? Wtf.
    Is there anyway to fix this? Has to be a port porblem maybe?

    Thanks
  2. jgl1115

    jgl1115 New Member

    Joined:
    Dec 29, 2007
    Messages:
    542
    Likes Received:
    3
    Device:
    iPod touch
    connect it to a different port or use another USB cord.

    maybe even a different computer.
  3. ddgv

    ddgv Well-Known Member

    Joined:
    Oct 15, 2007
    Messages:
    1,818
    Likes Received:
    39
    Did uopen the software message that told u that is a camera ???? Have u tried "uninstalling" its software so next time u connnect the iPod its like u r connecting it for the first time..... And yeah do wut the other guys says too.... Plug it on a different USB port.....
  4. hakk79

    hakk79 Well-Known Member

    Joined:
    Feb 21, 2008
    Messages:
    3,239
    Likes Received:
    60
    Device:
    iPhone 4 (Black)
    So many threads like this have been posted that it is not funny. Search.
    LOL.
  5. dietztho000

    dietztho000 Member

    Joined:
    Jan 26, 2008
    Messages:
    566
    Likes Received:
    17
    Device:
    3G iPod touch
    nope didnt work. tryed a diff port and i cant uninstall the program, its with the windows.
  6. dietztho000

    dietztho000 Member

    Joined:
    Jan 26, 2008
    Messages:
    566
    Likes Received:
    17
    Device:
    3G iPod touch
    i did search, wanna hook me up with a link then? If not, then STFU
  7. ddgv

    ddgv Well-Known Member

    Joined:
    Oct 15, 2007
    Messages:
    1,818
    Likes Received:
    39
    ok try this ... Right click and "my pc" and select properties.... (ur iPod should be plugged) in the window that opened u have to find the button that says manage devices..... And if I'm not mistaken a list should come out ..... There u go to USB connections and find ur iPod (camera in this case) so once u find it I think its right click propierties on it ..... And find where it says driver..... Unistall the driver .... That should help!!!! Sry if the names and that I can't be more spesific but I'm on my iPod right now and I'm trying to do it by memory
  8. ddgv

    ddgv Well-Known Member

    Joined:
    Oct 15, 2007
    Messages:
    1,818
    Likes Received:
    39
    dude sry but this is the first time I heard of an iPod been recognized as a camera..... Besides hey read the first line on my signature LOL
  9. dietztho000

    dietztho000 Member

    Joined:
    Jan 26, 2008
    Messages:
    566
    Likes Received:
    17
    Device:
    3G iPod touch
    Nope didnt work, just made it agin. I did see a thread about this before. To fix a prot problem with the PC and Touch. Anyone no that link? I cant find it
  10. birdman472

    birdman472 Guest

    Guilty

Share This Page