Here's some artwork i made.

Discussion in 'Graphics, Design, and Photography' started by Schei3e, Jun 20, 2008.

  1. Schei3e

    Schei3e New Member

    Joined:
    Feb 3, 2008
    Messages:
    428
    Likes Received:
    1
    Device:
    iPhone 3G (Black)
    Yeah i made these last night at 3:00 AM. no joke lol. well i hope you like them...

    Please Register or Log in to view images


    I modeled this one after the new coldplay ad for apple.

    Please Register or Log in to view images


    and i made this one cause well, idk i just did

    Please Register or Log in to view images



    Edit: My attempt at an iPhone...

    Please Register or Log in to view images



    Edit2: I was just fooling around with making something glow and stuff...

    Please Register or Log in to view images



    Edit 3: Heres another one

    Please Register or Log in to view images



    Edit 4: Just working with clouds and brushes and gradients.

    Please Register or Log in to view images



    Edit 5: I started making clouds... it turned into this haha.

    Please Register or Log in to view images



    Edit 6: Just some square fire, thats all

    Please Register or Log in to view images



    Edit 7: I made this one for one of my friends, she asked me to lol

    Please Register or Log in to view images

  2. jgl1115

    jgl1115 New Member

    Joined:
    Dec 29, 2007
    Messages:
    542
    Likes Received:
    3
    Device:
    iPod touch
    wow...I like the second a lot!
  3. Schei3e

    Schei3e New Member

    Joined:
    Feb 3, 2008
    Messages:
    428
    Likes Received:
    1
    Device:
    iPhone 3G (Black)
    haha you wouldnt believe how easy it is to make... well somewhat easy. if you want the fullsize image (1440x900) let me know ill send you the link.
  4. therobinsonator

    therobinsonator New Member

    Joined:
    Nov 8, 2007
    Messages:
    1,440
    Likes Received:
    13
    you got the first one off psdtuts didnt u
  5. Kohkane

    Kohkane New Member

    Joined:
    Jun 13, 2008
    Messages:
    439
    Likes Received:
    0
    Device:
    2G iPod touch
    Could u send me the second one? If you don't mind I would like it as a wallpaper

    Please Register or Log in to view images

  6. SUPERBXD

    SUPERBXD Member

    Joined:
    Jan 16, 2008
    Messages:
    932
    Likes Received:
    14
    Device:
    iPhone 5 (Black)
    could you pm me how to do the 2nd one ? i wanna make my own wallpaper like it :]
  7. Schei3e

    Schei3e New Member

    Joined:
    Feb 3, 2008
    Messages:
    428
    Likes Received:
    1
    Device:
    iPhone 3G (Black)
  8. Totally 1337

    Totally 1337 Active Member

    Joined:
    Mar 27, 2008
    Messages:
    3,966
    Likes Received:
    17
    Device:
    iPhone 4S (Black)
    Im using the second one as my wallpaper if you don't mind

    Please Register or Log in to view images

  9. Schei3e

    Schei3e New Member

    Joined:
    Feb 3, 2008
    Messages:
    428
    Likes Received:
    1
    Device:
    iPhone 3G (Black)
    haha i dont mind at all. Btw i forgot every step to making the second one. and i lost the url to the tutorial. i screw around with making another one tomarrow and write down what i do, then i'll release a new thread on here, with screenshots and stuff. this is well if i have time. just keep looking out for it.

    P.S. what do you guys think of the iPhone!? i am very proud of it haha.
  10. Ryan

    Ryan Well-Known Member

    Joined:
    Jan 19, 2008
    Messages:
    4,129
    Likes Received:
    28
    Device:
    Nexus 4
    very nice, i like it

Share This Page