Hello there I'm a n00biez.

Discussion in 'Introduce yourself' started by iBreathemusic, Dec 9, 2009.

  1. iBreathemusic

    iBreathemusic New Member

    Joined:
    Dec 9, 2009
    Messages:
    10
    Likes Received:
    0
    Device:
    3G iPod touch
    Hi! I'm Nicolle but most people just called me whatever they want hah

    Please Register or Log in to view images

    I'm not new to this forum (well, I just signed up) but I have read it for a long time because it has very helpful facts (and comes up when i search ipod touch on google

    Please Register or Log in to view images

    ) ANYWAYS, I do not have my iPod touch yet, but will be able to open it on Christmas. Anything I should know before I do?

    Please Register or Log in to view images

    I will probably be very active on here cause I'm a clueless person. I'm purdy nice promise not to bite....hard! (cliche much?) Sorry if this was long, THANKYA =]
  2. Just_For_Now

    Just_For_Now Active Member

    Joined:
    Mar 21, 2009
    Messages:
    1,898
    Likes Received:
    1
    Device:
    4G iPod touch
    H3y n3wb how u dong 2day????! Omg
  3. 42395_skyline

    42395_skyline Community Development Staff Member

    Joined:
    Feb 14, 2009
    Messages:
    10,912
    Likes Received:
    489
    Device:
    iPhone 6
    welcome

    Please Register or Log in to view images

    you should do a quick search on what a jailbreak is. and the pros and cons. i recommend to jailbreak when you get it. PM me for any questions you may have now or when you get your ipod. im always willing to help.
  4. Cydiaia

    Cydiaia Banned

    Joined:
    Nov 10, 2009
    Messages:
    444
    Likes Received:
    1
    Device:
    iPhone
    WHATS up with you today?! gawwd
  5. Just_For_Now

    Just_For_Now Active Member

    Joined:
    Mar 21, 2009
    Messages:
    1,898
    Likes Received:
    1
    Device:
    4G iPod touch
    im an aoler!!11!!!! Omg
  6. 42395_skyline

    42395_skyline Community Development Staff Member

    Joined:
    Feb 14, 2009
    Messages:
    10,912
    Likes Received:
    489
    Device:
    iPhone 6
    its the aoler. he said he will be using it on the forum. so we need to get used to it haha
    ------------------double post merged------------------
    that omg thing is so annoying lmao can you at least take that out when you post? not even a 12 year old types omg/lol/wtf that much.

    Please Register or Log in to view images

  7. iBreathemusic

    iBreathemusic New Member

    Joined:
    Dec 9, 2009
    Messages:
    10
    Likes Received:
    0
    Device:
    3G iPod touch
    I'm doing just fine! How about you?
  8. Just_For_Now

    Just_For_Now Active Member

    Joined:
    Mar 21, 2009
    Messages:
    1,898
    Likes Received:
    1
    Device:
    4G iPod touch
    IM DONG GOoD 2!!111!111 OMG LOL HOM3WORK AT DA MOMENT!1!!11!1 OMG LOL
  9. Cydiaia

    Cydiaia Banned

    Joined:
    Nov 10, 2009
    Messages:
    444
    Likes Received:
    1
    Device:
    iPhone
    its fricken anoying thats what it is.
  10. iBreathemusic

    iBreathemusic New Member

    Joined:
    Dec 9, 2009
    Messages:
    10
    Likes Received:
    0
    Device:
    3G iPod touch
    Oh that sounds fun (; I didn't have any homework tonight. Well good luck with that

    Please Register or Log in to view images

Share This Page