"Downgrade" 2.2 ned til 1.1.1?

Discussion in 'Norsk' started by tvitsj, Jan 3, 2009.

1. tvitsj

tvitsj New Member

Hei. Jeg er helt ny på forumet her, samt "iPod verdenen", så jeg trenger litt hjelp her..

Har helt nylig kjøpt meg en ny iPod touch(8gb) og har lyst til å "nedgradere" iPoden til 1.1.1, men lar dette seg gjøre? Har prøvd å lete litt, men finner ikke stort. Har prøvd "de vanlige metodene", men får en slags error i iTunes..
    "iPod-enheten «iPod» kunne ikke gjenopprettes. Det oppstod en ukjent feil (5)."

Så.. Er det noe jeg gjør feil, eller er programvaren rett og slett for ny, og at det ikke har kommet noen metode for å nedgradere den?

Om det er blitt lagd en tråd/tutorial her på forumet, eller andre steder, vennligst link den.. Kan ikke si jeg lette altfor mye her på forumet, så det er stor sjanse for at jeg har gått glipp av noe;p

Med vennlig hilsen
  2. epqr

epqr Member

Device:
    iPod touch
    Hvis du har en 2. gen ipod, så kan du ikke nedgradere den. Den opprinnelige Firmwaren på den var 2.0 og den støtter ikke 1.x.x
  3. Moofunlonry

Moofunlonry New Member

"Downgrade" 2 2 ned til 1 1 1

Det KAN hende a mitt virusprogram har slettet det for den registrerte NOE som lignet på en trojansk hest, jeg får vel bare laste det ned på nytt så jeg kan teste det ut.

selv om jeg ikke sletter den så får jeg ikke starta den, hvaihelvette er problemet??, den er bare "blank"

Forferdlin kjedelig...

Share This Page