1. fenderman8000

    fenderman8000 Banned

    Joined:
    Jul 14, 2008
    Messages:
    204
    Likes Received:
    0
    Device:
    3G iPod touch
    hey sorry guys, i didnt know what to put in the search box, but what is the application called that lets u have 5 icobns?
  2. fear_2670

    fear_2670 Banned

    Joined:
    Aug 17, 2008
    Messages:
    3,626
    Likes Received:
    0
    5 Icon Dock, kinda self explanatory IMO.

    Look in the "Tweaks" section.
  3. fenderman8000

    fenderman8000 Banned

    Joined:
    Jul 14, 2008
    Messages:
    204
    Likes Received:
    0
    Device:
    3G iPod touch
    my bad lol i dont know why i didnt see it
  4. ralphbananas

    ralphbananas New Member

    Joined:
    Feb 8, 2009
    Messages:
    250
    Likes Received:
    0
    Device:
    2G iPod touch
    your a silly gelfling.
  5. almostaname

    almostaname New Member

    Joined:
    Feb 1, 2009
    Messages:
    68
    Likes Received:
    0
    its been taken off the orig repo, so add the repo:
    cy.sosiphone.com
  6. Itoucheater

    Itoucheater Banned

    Joined:
    Jul 6, 2008
    Messages:
    150
    Likes Received:
    0
    at least he tried to search for it
    unlike those mobilemusicflipplayer noobs
  7. juvenilepunk

    juvenilepunk Member

    Joined:
    Feb 2, 2009
    Messages:
    108
    Likes Received:
    0
    Device:
    4G iPod touch
    Yeah just go to Cydia, search, then just type 5, and youll find it.
  8. Kid Dynomite

    Kid Dynomite New Member

    Joined:
    Mar 8, 2009
    Messages:
    622
    Likes Received:
    0
    Device:
    2G iPod touch
    Nope its Five not 5 it should be under the tweak Section.
  9. mitchell209

    mitchell209 Active Member

    Joined:
    Jan 21, 2009
    Messages:
    8,024
    Likes Received:
    5
    Device:
    iPhone 4 (Black)
    Yeah, it's five, not 5.
    So just type in five icon dock and it should be in there, and if it's not, then look in the cy.sosiphone.com source. It usually gets moved into there.
  10. hotfuzz

    hotfuzz Member

    Joined:
    Feb 9, 2009
    Messages:
    369
    Likes Received:
    0
    Device:
    2G iPod touch
    Lol. I woulda thought so too, but i guess first reaction would be to search for "5 Icon Dock" not "Five Icon Dock"

    Hotfuzz

Share This Page